პროექტ –გაკვეთილი- "მე მიყვარს მათემატიკა"
VI_1კლასი
პრობლემა- რაში გვჭირდება მათემატიკა?
მოსწავლეთა
დაბალი მოტივაცია
Ø
პროექტის მიზანი: მათემატიკით დაინტერესება მოსწავლეებში და მოტივაციის გაზრდა საგანში. დავანახოთ მათემატიკა მოსწავლეებს სხვა თვალით. მათემატიკა არაა მხოლოდ საგანი, რომელსაც სკოლაში გვასწავლიან, მათემატიკა ეს ჩვენი ცხოვრების ნაწილია, მათემატიკა ჩვენი ყოველდღიურობაა. მათემატიკა აუცილებელია ნებისმიერი პროფესიის ადამიანისთვის.
პროექტის აქტუალობა : პროექტი აქტუალურია იმდენად რამდენადაც აუცილებელია მოსწავლეებმა გაითავისონ რომ მათემატიკა არა ცალკე განყენებული ციფრების უაზრო კორიანტელია არამედ იგი მჭიდროდ არის დაკავშირებული ჩვენს ყოველდღიურ ცხოვრებასთან .
პროექტის მიზანი: მათემატიკით დაინტერესება მოსწავლეებში და მოტივაციის გაზრდა საგანში. დავანახოთ მათემატიკა მოსწავლეებს სხვა თვალით. მათემატიკა არაა მხოლოდ საგანი, რომელსაც სკოლაში გვასწავლიან, მათემატიკა ეს ჩვენი ცხოვრების ნაწილია, მათემატიკა ჩვენი ყოველდღიურობაა. მათემატიკა აუცილებელია ნებისმიერი პროფესიის ადამიანისთვის.
პროექტის აქტუალობა : პროექტი აქტუალურია იმდენად რამდენადაც აუცილებელია მოსწავლეებმა გაითავისონ რომ მათემატიკა არა ცალკე განყენებული ციფრების უაზრო კორიანტელია არამედ იგი მჭიდროდ არის დაკავშირებული ჩვენს ყოველდღიურ ცხოვრებასთან .
Ø ისტი
ინტეგრირებულია სასწავლო
პროცესში – მოსწავლე
არ სწავლობს
ისტს იზოლირებულად.
არსებობს ისტის
შესწავლის აზრიანი
საფუძველი .
Ø ამოცანები:კლასის დაყოფა ჯგუფებად, თემის არჩევა,
მასალის მოძიება, გაცნობა, შესწავლა, დახარისხება, საპრეზენტაციო მასალის მომზადება
Ø შედეგი:მოსწავლეები შეიძენენ კვლევის უნარ ჩვევებს,
ისწავლიან ჯგუფურ მუშაობას, ურთიერთთანამშრომლობას და გახდებიან უფრო კომუნიკაბელურები.
გაირდება მოტივაცია. შეხედავენ მათემატიკას სხვა თვალით.
Ø პროდუქტები:
პრეზენტაციები, რესურსი ზღაპარის სახით,
. კედლის გაზეთი „ჩვენ გვიყვარს მათემატიკა“.
Ø საინფორმაციო ტექნოლოგიებთან მუშაობის უნარის დახვეწა.
მონაწილეთა ასაკი
VI
კლასი
შეფასების საგანი/პროცედურები
დაკვირვების საგანი და ანალიზის ობიექტი იქნება ამოცანებზე პასუხი, ჯგუფური მუშაობა, პრეზენტაცია.
ვადები/ხანგრძლივობა 1 კვირა
რესურსები:
შეფასების საგანი/პროცედურები
დაკვირვების საგანი და ანალიზის ობიექტი იქნება ამოცანებზე პასუხი, ჯგუფური მუშაობა, პრეზენტაცია.
ვადები/ხანგრძლივობა 1 კვირა
რესურსები:
- კომპიუტერი
- პროექტორი
- ფურცლები, კალმები
პროექტის მსვლელობა
კლასი დაიყო ოთხ ჯგუფად.
თითოეულმა ჯგუფმა მოიძია ინფორმაცია რიცხვთა
სამყაროს წევრებზე რომლებიც
გამოირჩევიან საინტერესო
თვისებებით და მოამზადეს პრეზენტაციები.
შემდეგ ჯგუფებს
მიეცა ამოსახსნელად ამოცანები, რომლის მიზანია ყოველდღიურ ცხოვრებაში
მათემატიკის საჭიროების ჩვენება .
მოსწავლეებმა წარმოადგინეს
კედლის გაზეთი „ჩვენ გნიყვარს მათემატიკა“, მრაფალფეროვანი მასალით.
გაკვეთილის შეჯამებისას მოსწავლეებმა აღიარეს, რომ არ არსებობს სფერო სადაც მათემატიკის
ცოდნა არ იქნება საჭირო
Комментариев нет:
Отправить комментарий